Naschoolse opvang

Wij werken met 3 verschillende bedrijven samen:

- Dak kinderopvang

- Zo kinderopvang

- Gro-up kinderopvang

Hieronder leest u meer over de verschillende opvanglocaties:

Dak kinderopvang

Welkom bij Dak, leuk dat je er bent!

Op zoek naar een veilige en fijne plek om je kind onder te brengen buiten schooltijd?

Dak kindercentra verzorgt buitenschoolse opvang in samenwerking met de (aanstaande) school van jouw kind. En dat is leuk! Op onze buitenschoolse opvang krijgen kinderen de ruimte om te doen waar ze zin in hebben. Door allerlei leuke uitjes, activiteiten en workshops aan te bieden, prikkelen we hun nieuwsgierigheid. Zo ontwikkelen zij zich en komen zij er achter waar hun talenten en interesses liggen. Gewoon lekker rustig aan doen na een dag op school is natuurlijk ook mogelijk!

Maatschappelijke kinderopvang

Een gelijke kans op een goede start voor ieder kind. Daar gaan wij al sinds 1912 voor. Wij zetten de ontwikkeling van kinderen van 0 tot 13 jaar op één. Ongeacht waar kinderen wonen of wat hun achtergrond is. Wij geloven dat samenwerking met verschillende partners in de wijk hierbij de beste ontwikkelkansen voor hen oplevert.

Als maatschappelijke kinderopvang steken wij iedere euro die wij verdienen in het verbeteren van onze dienstverlening. Bijvoorbeeld in extra pedagogisch coaches of groepsondersteuners. Die extra ondersteuning zorgt ervoor dat onze medewerkers zich vol zelfvertrouwen en met volledige aandacht op jou(w kind) kunnen richten.

Wil je meer weten over Dak en over hoe wij onze buitenschoolse opvang zo leuk mogelijk maken? Ga dan naar www.dakkindercentra.nl.

Dak kindercentra, opgroeien in de buurt

Zo kinderopvang

Zo aan de 2e Sweelinckstraat is een kinderopvang in Duinoord, Den Haag. Hier bieden we dagopvang en buitenschoolse opvang aan voor kinderen van 0 tot 12 jaar oud. Met een vast team van ervaren en betrokken medewerkers bieden we je kind een tweede thuis. We nemen veel tijd voor de zorg en de ontwikkeling van de kinderen: lekker knuffelen, zingen, dansen, slapen, lezen, eten, spelen en leren.

Gro-up kinderopvang

Introductie

Buitenschoolse opvang Zagazoo vind je in de Oranjeschool in Scheveningen. Wij bieden buitenschoolse opvang aan maximaal dertig kinderen in de leeftijd van 4 jaar tot einde basisschool. Hier gaat je kind een geweldige tijd beleven, want wij zorgen ervoor dat elke dag een feestje wordt.

Volop speelmogelijkheden

Op onze locatie kan je kind naar hartenlust spelen. Of het nu binnen is, in het gezellige en huiselijk ingerichte lokaal, of buiten op het grote afsluitbare schoolplein. Ook organiseren we heel veel activiteiten in het speellokaal en in de gymzaal. Daarnaast hebben we een computerwand, waar de kinderen kunnen gamen of juist iets leerzaams kunnen doen. De oudere kinderen maken hier vaak hun huiswerk of zoeken informatie op voor een spreekbeurt.

Een gezond leven

Op BSO Zagazoo is het leven gezond. Er staat fruit klaar en we bewegen veel. Als het even kan gaan we lekker naar buiten om een frisse neus te halen. Bij slecht weer maken we gebruik van de gymzaal van de schoolvereniging Wolters. Want hoe leer je kinderen een gezonde leefstijl aan? Simpel: door ze gezond te laten leven.

Wil je de sfeer eens komen proeven? Maak een afspraak en kom langs, dan leidt de locatiemanager je graag eens rond.