Dak kindercentra

Onno Dak | Van Beverningkstraat 29

Nieuwsgierige aagjes en alleskunners opgelet!

• 5 afwisselende ruimtes
  • ‘Skills for Kids’ clinics
  • Groot buitenspeelplein
  • Gymzaal
  • Direct bij bos, duin en strand
  • Samenwerking met Statenkwartierschool

Met 3 lichte ruimtes direct gelegen aan het schoolplein op de begane grond en 2 creatieve ruimtes met knutseltafels en schildersezels op de 1e etage, is dit centrum een paradijs voor kinderen. Speels ingericht en bruisend van activiteiten. We werken nauw samen met basisschool Statenkwartier en werken ook volgens de principes van de Vreedzame School zodat voor de kinderen altijd duidelijk is waar ze aan toe zijn. Samen met school bieden we leuke naschoolse activiteiten aan. Wat dacht je van bijvoorbeeld een workshop fotografie, dans of judo? In de gymzaal kun je je elke dag lekker uitleven met balspelen of tikkertje. Net zoals op de stoere speelrekken op de grote buitenspeelplaats die direct vanuit de groepsruimte is te bereiken. En natuurlijk trekken we er ook vaak op uit naar bos en strand. Lekker picknicken in de duinen!

Nieuwsgierig?

Kom kennismaken! Met een persoonlijke vrijblijvende rondleiding kun je Onno Dak zelf ervaren. Heb je je keuze al gemaakt en wil je direct aanmelden? Ga dan naar het aanmeldformulier.